Sinem57 aslında bu aklıma geldi ama çok mu erken acaba diye düşündüm bi yandan da 10 buçuk 11 oldu mu huzursuzlanıyo 12 yi hiç beklemeden uyuyo elimden geldiğince geç uyutmaya çalışıyorum ama bizim kız yönetiyo beni 😅çok teşekkür ederim doktoruma da danışayım aylık kontrolünde belki de tek uykuya geçmesi gerekiyo