Kızlar,bebeğimin 11 aylık olmasına çok az kaldı. Doğduğundan beri uyku problemi çekiyoruz. 4.ay atağıyla başladı bi daha düzelmedi zaten. Artık kabullendim benim kızım uykuyu sevmiyor. Size sorum şu hem uykusuz kalıp hem güçlü ve enerjik kalmayı nasıl başarıyorsunuz. Ben çok yoruldum ve bunaldım. Ne yapmalıyım sizce?