Ben Ispartalıyım+Eğirdirliyim😆 Lojmanlarla ilgili met bilgim yok dışardan yorum yapmak istemem. Eğirdir küçük göl kenarında bir ilçe. Küçük imkanları kısıtlı(büyükşehirlerin ilçelerine göre)ama doğa olarak güzel. Ispartada eskiden imkanlar kısıtlıydı ama şuan baya geliştirdi çoğu yönden sakin nispeten güvenli yaşanılabilir küçük bir şehir. Başta yabancılarsınız ister istemez ama alışıp seveceğinize inanıyorum.🌸 T