Ben ıspartalıyım, antalyda yaşamama rağmen keşke tayinim çıksa. Küçük ama geri kalmış şehir değil, sağlık ve eğitim imkanları iyi ulaşım kolay ve şehir merkezinde her şeye ulaşabilirsiniz. Eğitim düzeyi de kötü değildir. Çocuk büyütmek kolay, her yere yakın, sosyal hayat beklentinize bağlı değişir