Hakcjrks Ben Isparta da yaşıyorum askeriyeden değiliz ama asker iki komşumuz vardı sitede. İkiside Malatya’ya göreve gidiyorlar tayine. Lojman konusunu bilmiyorum onlar kalmadılar ama hayat Isparta da kolay ben Antalya ve İzmir’e alışkın biri olarak ilk evlenip geldiğimde sosyal olanak olarak yetersiz geldi depresyonla geçti bir senem ama sonra hamilelik bebek derken alıştım simdi seviyorum