baykuskiz_ Uykusuzkoala kiz espri yapiyorum 10 kilo benim kızım 😂 hanimefendi abartmis biraz ironi yapayim dedim 😄
Uykusuzkoala baykuskiz_ ben burda 10 aylik 20 kilo bile gördüm o yuzden ciddiye aldim kusura bakmayin. Bu forumda bir kilo fetişi var anlamadim gitti 😅
Cennet_annesi Ecemnurmom kızım 2 yaşında 13 kilo neye göre az anlayamadım hemşire bide normal demiş 🤨
Beriska Ecemnurmom boyu yanlış hatırlıyor olabilir misiniz? 80 cm 15.5 kilo ise baya kilolu görünmesi lazım sizin tabirinizle butlu butlu görünmeli😄
Aselkusum16 minderbob yok hayır hiç mama kullanmadık anne sütü hala daha öğlenleri uyurken emer birtek
Mommqueen minderbob 1 yaşına kadar formül mamayla beslendi oğlum beni emmedi hiç bir yaş sonrası süt içti
Tirtil35 Ecemnurmom mwrhaba kilosuna gore boyu kisa kalmis cocuk doktoruna bi gosterin boy daha onemli
Sueris Deletedmom_62 Kesinlikle ben cocukken zayıftım hep ah vah derlerdi kuzenimle kıyaslarlardı o ne güzel tombiş diye kız senelerce diyet yaptı ac kaldı hala zayıflamadı benim fizigim masallah cocukken üzülürdüm niye zayıfım dşye şimdi iyiki diyorumm 😏♥️🤓👏👏👏
Pamuk_sekermm06 Kızım 2 yaşında 11 kilo ben hic konusmayim ozaman😎 36 haftalik doğdu doğduğundan beri ufak tefek şükür sağlığı yerinde🥰hic dert etmedim kilosunu alışık olmayınca bizim gözümüze batmıyor zaar😁
Roza28 Yahu neden bu kadar kızmış herkes. Sormuş, size samimi gelmiyorsa geçin. Maşallah. Kilosu gayet iyi.
Ecemnurmom Roza28 insanlar hep istiyoki kaynanapostu olsun koca postu olsun biride böyle bilgi almak isteyin ce bu oluyo ben yaralacagim bilgileri yalıyorum gerisin okumuyorum bile oyuzden boş yere yaİyolar 🤣