Ecemnurmom rica ederim, estağfurullah kınanacak bi durum yok bence, tepkiler bana da gereksiz geliyor. Her anne merak eder olması gereken gibi mi, normal mi, sağlıklı mı diye. Tabi her çocuğun gelişimi farklıdır. Genetik ve beslenme şeklide bu durumu fazlasıyla etkiler. Her çocuk aynı, tek tip olmaz ama kıyaslamayan anne de yoktur ben inanmıyorum, herkes merak eder. O yüzden Aşırı tepki vermek bana göre anlamsız. Tabi öncelik çocuklarımızın sağlıklı olması🙏 gerisi tefarruat hiç önemli değil🌸