Ecemnurmom yani genel anlamda insanlarin cocuklari zayif oldklarindan uzuldkleri icin oyle olumsz yorum yaptklarini dusunuyorum. ama burda kinayacak gülünecek lincleyecek bi durum yok. benim de bebegim sizin bebeğiniz gibi o civarlarda kilosu. görünüşte kilolu bi goruntusu yok. ama persentil tablosuna gore ortalamanin ustunde. haliyle normal mi diye sorabilirim insanlara. bunda abes bi sey yok. takmayin kafaniza. guzel yorum yapanlarda var.