Nergis42 canım merhaba biz şu an 4 aylik olacağız nasipse. 2.ayda tespit etmiştik. Kalça çıkıklığı için ultrason çekilirken doktordan rica ettik ve orasına da bakıldı. Bizimki bir tür kistmiş ama su fıtığı diyebiliriz dediler. Ölçüm yapıldı. Her 3 ayda bir kontrol yapılacağı söylendi. Eğer büyüme ya da bağırsak sanırım oraya inebiliyormuş bu gibi bir durum olmazsa ve 1 yaşına kadar geçmezse alınıyormuş. Genellikle doktorumuz geçtiğini söyledi. Orayı kontrol edin morarma veya çok fazla şişlik artarsa hemen getirin dedi sadece. Onun dışında korkmayın demişti. Bir de bize bir büyüğümüz oraya yumru gibi bir şey koyun diye öğüt vermişti. İnanmadım ama denedim. İçine para koyup biz bezle sardım yuvarlak bir ufak top gibi düşün oraya koyduk. Bizimkisi çok büyüktü ilk etapta doktora gidene kadar küçüldü. Belki denk gelmiştir ya da öyle oluyordur ama bizim o top yaptığımız bezi koyunca ufaldı. Aklına takılan bir şey olursa cevaplarım geçmiş olsun 🥰