Kizlar merhaba bişey sormam 1 buçuk aylık bebeğim erkek bebeği olanlar genital bölgesinin üstünde sağ apandisite doğru bı şişlik var bana göre normal değil gibi duruyor bebeğim kendini sıktığında daha çok belli oluyor şişlik başına gelen oldu mu yarın doktora götürecem ama bi sormak istedim başına gelen var mı acaba