Nergis42 Üroloji,genel cerrahi ve çocuk cerrahi doktorları sünnet yapabilir.
Kasık fıtığında boğulma riski var malesef.Doktorumuz dedi ki karar sizin ama ben acele etmeniz taraftarıyım.Yıllarca birşey olmayabilir ama olduğunda da durum çok acile döner gibisinden konuştu.Bebeklerde yoğun gazdan ıkınma durumu olduğu için riskli malesef.Ben beklemedim her an birşey olabilir korkusuyla.Çok küçüktü bebeğim anestezi almasını istemedim ama doktoru dinledim yaptırdım.Sonrasında ağrısı oldu ama sünnetten sanırım.Tek başınıza biraz zor süreç destek bulabilirseniz çok iyi olur