ZeyCeyLev cok sevindim bacim insallah sutunde artar benim bebegimde red ediyor yatak kenarinda hoplaya ziplaya tutturuyom iki emip birakiyor sonra yine ayni ve uyuyo, ziplarken uyuyo yaa.. süt benimde yok ama inaniyorum o da gelecek, benimde anlamadigim süt geliyor tisortum islaniyor sagiyorum 30 cc cikiyor yani bende bunu cozemedim, bebegime tutturunca 20 saniye birakiyor 🤦♀️🤷♀️ heee oyle sip sip akmiyor damlacık islatiyor tişörtümü, su cok iciyorum solgar kendimce ot falan nette okuyup demleyip iciom gibi gibi.. Rabbim bebeklerimizin rizkini nasip etsin sutlerimizle besleyelim onlari 🤲