Kızlar uzun bir yazı olacak Şimdiden kusura bakmayın daha önce attığım gönderileri görenler olmuştur bebeğim memeye geldiği an Çığlık atıyordu çok şükür bu durumdan kurtuldum çok uğraştım çok şey denedim çok zorlandım ama çok şükür sonunda zafer’e ulaştım Siz de ümidinizi kesmeyin İnşallah siz de meme reddinden kurtulursunuz inşallah bu anlatacağım Size de yardımcı olur Sadece bir hayır duanızı isterim
Öncelikle kısa bir özet geçeyim bebeğim 2 ay 20 günlük sütüm ilk 3 gün gelmedi Hemen direkt biberon verdiler sonra yine sütüm gelmedi eltime emzirttirdiler zaten o an ben Öteki dünyaya gittim geldim o ayrı bir konu çok uğraştım sütümü arttırmak için bir türlü artmıyor her şeyi yedim içtim ama yine sütümü bir türlü arttıramadım bebeğim çok az emiyordu beni ondan sonra günde bir defa emmeye başladı O da Yemekten sonra şekerleme niyetine Ondan sonra bir anda bir günde bir çığlık o günden beri bu bebek bu memeyi ağzına almadı yaklaşık bir ay böyle devam etti her şeyi denedim okudum denedim Yine olmuyor en son artık vazgeçtim vermeyeceğim uğraşmayacağım artık dedim olmuyorsa olmayacağım dedim Bu arada elimle sağıyorum günde 25 milim çıkıyor Daha fazlası çık mıyor Onu da sıkıp bebeğime yine biberonla veriyordum işte Umudumu kestikten sonra böyle 3-4 gün hiç memeye tutmadım ondan sonra Geçen gün anneme gittim anneme giderken yanıma biberonu almayı unutmuşum ne yapacağız Ne yapacağız diye düşünürken kaşık aklımıza geldi kaşıkla yedirelim Zaten her duyan bana diyordu biberonu verme kaşıkla yedir Ben de içimden diyordum ya 105 milim mamayı kaşıkla nasıl yavaş yavaş Vereceğim bütün gün oturup benim bebeğe kaşıkla yedirmem lazım başka hiçbir iş yapmamam lazım neyse o gün kaşıkla verelim dedik yaptım mamayı kaşıkla veriyorum Tabii yavaş aktığı için geç geldiği için çığlık çığlığa Ondan sonra aklıma şırınga geldi şırıngayla vereyim dedim onu da tutamadı en son bebeğin ağzına kaşığı koydum şırınga ile mamayı kaşığın içine sıktım kaşıktan bebeğin ağzına aktı mama böyle böyle eme eme mamanın yarısını içti yani yarı tok Yarı aç oldu sonra hemen kalktık eve geldik aradan bir süre geçti yani diğer yemek saatine yaklaştı Ondan sonra dedim hadi bir kere daha deneyeyim ondan önce ama Allah’a büyük bir dua ettim çok büyük bir dua ve içten böyle Canımdan bir parça koparcasına bir dua ettim sonra yallah dedim bir kere daha deneyeyim tuttum memeye yine Çığlık Ondan sonra bu happykidsin içinde bebek uyutucu var ben sürekli sakinleştirmek için onu açıyorum Yukarıdaki 4 tanenin hepsini açıyorum pış pış sesi fan sesi fön sesi ve klima sesi bu dördünü aynı anda açıyorum bebeğim sakinleşiyor Çığlık atmaya devam etti bebeğim Çığlık atarken bu sakinleştirici sesi açtım dinler gibi oldu Ondan sonra dedim ya bu sefer bırakmayacağım biraz ağlasın Belki bir çare tutar yine zorlamaya devam ettim ama böyle boğacak gibi değil teklif eder gibi kibarca bir zorlamaydı Ondan sonra burada yine birinden okumuştum zıplayarak veriyorum dedi Ben de oturdum koltuğa zıplamaya başladım sağa sola yukarı aşağıya zıplıyorum bir değişik oldu bebeğim zıpladıktan sonra, ondan sonra ben pış pış deyince bebeğim rahatlıyor Bir de üstüne pış pış demeye başladım bir baktım Çığlık atması durdu ağzını memeye koydu ben zıplamaya devam ediyorum bir baktım İki üç tane çekti sonra bıraktı sonra mamasını yedirdim bir süre sonra bekledim çok acıkmadan diğer mama saatinde yine aynı şeyleri denedim yine tutmaya başladı Tabii ben şok ve mutluluktan havaya uçuyorum
Yani tarifi anlatayım bebek ne aç Ne Tok olacak Yarı aç yarı tok Çünkü çok aç olduğunda dayanmıyor çığlığı basıyor direkt mama istiyor Tok olduğunda da memeyi Ağzından itekliyor o yüzden Yarı aç yarı tok olacak happykidsin içindeki bebek uyutucu açacağız pış pış sesi fan sesi klima sesi ve fön sesi hepsi aynı anda koltuğa oturacağız zıplayarak kendi ağzımızla pış pış diyeceğiz ya da Bebeğinize söylediğiniz onu rahatlatan bir ninni varsa ninniyi de söyleyebilirsiniz böyle deneyeceğiz inşallah siz de işe yarar Ben de işe yaradı
Bunları yaptıktan sonra bebeğim Çığlık atmıyor memeyi tutmaya başladı ama şimdi diğer bir sorunum sütüm gelmediği için çok az geldiği için bu sefer iki tane emiyor Bu sefer de çığlık atıyor süt gelmiyor diye Şimdi benim tek derdim sütümü çoğaltmak kaldı sizden yardım istiyorum Lütfen sütünü çoğaltmak için bir çare söyleyin şimdi çok şükür artık bebeğim memeyi tutuyor Siz de deneyin belki işe yarar Belki sizi de mutlu etmiş olurum sizden sadece güzel bir hayır duası istiyorum Allah herkese her şeyin hayırlısını versin