ZeyCeyLev sizin adınıza çok sevindim. Benim sütüm mesela çok geliyor kendi kendine akacak kadar. Ben de yeni doğum yaptım ama ben bir şey yiyip içmesem bile geliyor şükür. Bana göre de en çok arttıran 3 şey: su, uyku ve sık emzirmek. İlk 3 gün azdı ama saat başı emzirdim ve emzirdikçe çok arttı.
Bi de hastaneye ziyarete gelen biri bana dedi ki “ben doğurunca şu Cappy Ramazan şerbeti var ya onda acayip sütüm geliyor sana da 3 tane getirdim “ dedi. Bilemiyorum içtikçe daha çok arttı hani göğsüm taş gibi oldu derler ya öyle. Yoksa bulgur, dereotunu filan biliyorsunuzdur ben ekstra bunları söyleyebilirim. İlk önce bünye, sonra uyku ve sık emzirmek. Stres de sütünüzü azaltır