Zrfbrn Et yasak, kabizlik yapiyormus. Bende bilmiyordum. Kiyma seklinde tüket dedi. Pirinc yerine bulgur önerdi ama oda karbonhidrat grubuna dahil olduĝu icin az yesen iyi olur dedi. Su zaten icmemiz lazim. Büyük abdesti ne kadar yumuşak yaparsan o kadar rahatlarsin demisti. Benim ilaclarim bitti, yaglari kullaniyorum. Ve söylediklerine dikkat ediyorum. Cok sukur su an iyiyim. Ki benim dışkımda da kan vardı gercekten cok kötüydüm. Cok haklisiniz bende ertele ertele 3 yıl cektim. Ilk firsatta gidin insallah siz.