Zrfbrn ben çok fena kabizdım, önce kabızlık gitti sayıyı düşürdüm sonra yavas yavas acı gitti. Kabızlık bittiyse acıda yavas yavas gider. Benimde kanıyordu.doktora gidemedim çünkü bebeğim bana bağımlıydi. Wc e bile onunla gidiyordum,acı kabızlık bitti wc e halen kızımla gidiyorum o değişmedi 🙈