Mevamooms hafifliyorda, insan unutamıyor işte. Sürekli bu dozlara maruz kalmıyorlar sonuçta. 1 kereden birşey olmaz inşallah. Bende çok araştırdım okudum. Gece gündüz uyumadım ama birşeye fayda etmedi. Geleceği düşünmek yerine şu an iyiyse çok şükür deyip anı yaşamak gerekiyor. Belki de hiç olmayacak birşey için aylarımı üzüntüyle geçirdim. Onun yerine kızıma daha çok odaklanabilirdim. Şu anda bile artık kafaya takmayabilirim. Belki abartı üzerinden çok zaman geçti unutmam lazım. ama yapcak bişey yok yani. Kafamın bir yerinde hep var malesef