Mevamooms bugün okudum gene bi yerde radyasyon o an etki eder vücutta kalmaz diyordu. Ama işte bazı kırıklar oluşturur. Bağışıklık sistemi o kırıkları düzeltir. Burada dozunda etkisi varmış. Ben iyice manyadığım için bu konuda, 5, 6 defa çektiren anneler okudum bu sayfada.,allahtan ki temiz çıktı şükürler olsun. Öbür türlü sürekli çekiyorlar her gün belki sabah akşam. Ama annelik işte bizim yüzümüzden evlatlarımız zararlı bişeye maruz kaldı. Kendimi her ne kadar avutmaya çalışsamda içimde sürekli günlerim hep düşünceli geçiyor.