Bebekle_birgun ben sitesinden alışveriş yaptım yüklü bi şekilde. Çookk gizel geldi ürünler, kaliteleri de güzeldi gayet. Bundan sonra da ordan almaya devam edicemm. Yalnız sitede bedenleri 0-3 ay yazıyordu, gelen ürünlerin hepsinde 3 ay yazıyordu ama çok problem bişey değil bence 2 aylık kızım giyiyor hepsini🤭
