tospikannesiiii merhaba size dönüş yapacağım demiştim kargolarım geldi bence gayet güzel genel olarak yazlık aldım bide badili ve ceketli bir takım aldım ama oda aşırı aşırı kalın değil yani mevsim geçişler için ideal resimleri yükleyeceğim birazdan 😊