Bebekle_birgun Kızlar bu sayfadan alışveriş yapan oldu mu outlet den özellikle yapan olduysa ürünlerde bi sıkıntı yada dolandırıcılık gibi bir şey söz konusu mu yardım 🐒
efeninannesi4207 Bebekle_birgun valla çok güzel çok da kaliteli ben hep oradan alıyorum ve yine aldım da resim atacam şimdi
Bebekle_birgun Marselandmaya ya gerçekten mi bunu duymaya ihtiyacım vardı 😅 bayılıyorum çok uyguna çok güzel şeyler var ama korkuyordum teşekkür ediyorum
giybetvarbebisim Bebekle_birgun iki kez takım aldım ilk yıkamada tüylenmeler oldu rengi değişti. Fuları vardı yapışkanı iyi değildi hiç giymeden düştü.
Bebekle_birgun efeninannesi4207 verdim bende sipariş bakalım inşallah memnun kalırım valla hep alırım
efeninannesi4207 Bebekle_birgun Bakın böyle çok güzel tavsiye ederim 😊. Tabi benim kameramdan değişik çıkmış rengi ama aynısı yani bir farkı yok
Bebekle_birgun efeninannesi4207 çok güzel olmuş maşallah bi takım gördüm havuçlu 125 tl tesadüfen trentyolda gördüm aynısını 369 tl
Catlakbiranne Bebekle_birgun Size tavsiyem bir büyük beden alın kalıpları dar. Ben outletten 8 9 takım almıştım ama kalıpları sıkıntılı diğer yönlerden hiçbir sıkıntısı yok ben beğendim
Bebekle_birgun giybetvarbebisim ben sade aldım umarım memnun kalırım 😊 4 parça aldım bakalım nasıl gelecek
efeninannesi4207 Bebekle_birgun evet canım inşallah memnun kalırsın valla çok güzelmiş havuçlu olan da ha yeni gelmiş demek ki ben baktığımda yoktu
Nrgngr Bebekle_birgun aynı siteye bağlı çıldırınsdan alıyorum bende genellikle çoğu kaliteli geldi en son elbise sipariş etmiştim o biraz naylonsu gibi ona biraz üzüldüm açıkçası ama genel olarak güzel
Bebekle_birgun Nrgngr ben de evşen bebeden aldım oda Koza’yla aynı siteye bağlı bide sizin dediğiniz var hepsi aynı sanırım umarım bende memnun kalırım piyasaya göre daha avantajlı 🥰