Ruzmil Yok almadım. Aslında bu da öyle sayılır ama ben bakmadan almışım kabine 36 beden bu ben 40 giyiyorum şu an🥲
aslında düşünürüm de bacaklarım şu an pek müsait değil😄
sanırım croptan vazgeçtim.
aslında sanırım tarza karar veremedim. spor mu klasik mi görünmeliyim diye
ya da siyah değil renkli blazer alsam yeşil mavi falan daha mı iyi olur ki