Kızlar ben şimdi bayram için bir şeyler bakmaya çıktım. Aklımda blazer ceket ile bir şeyler kombinlemek vardı. İçime gömlek giydim çok ofis işi oldu sanki. Bi tane taşlı çorap buldum. Bilmiyorum oldu mu? Altına ne giysem göbeğindeki çatlakları kapatır? Kot mu, kumaş mı? Giyeyim bir de. Orda ortadaki ufak pencerede çatlak yok yani orayı gösterebilirim🤓
Sizce sadece o pencereyi açıkta bırakacak şekilde bi pantolon alsam diğer yanlardan sarkan taşlar pantolon üzerine düşecek ya, çirkin durur mu?
