CananAtilla canını sıktığın şeye bak. Arkadaşım sen harika bir annesin. Bebeğine anne sütünü ver yok mu? Kilo alımı az mı? Mama mı gerekli? Onu da ver. O bir şekilde karnını doyuruyor. Ama bebeğine bol bol sarıl, öp, kucakla, sev, onunla konuş, onun sana ihtiyacı var. Sezaryenmiş normalmiş bunlar geldi geçti. İkiniz de iyi misiniz ona bak. Ben de normal doğum yaptım ama sütüm o kadar az ki. Ben de bu konuda kendimi eksik hissettim hep, yetersiz hissettim. Seni çok iyi anlıyorum. Böyle şeylerle kendini kıyaslama lütfen miniklerimiz bir şekilde dünyay geldiler. Kendim için bunu söylüyorum bir şekilde karınları doyuyor. Ah vah edip üzülmeyi bırakalım. Rabbim bizlere böyle evlat nasip etmiş. Şükredelim, her anın tadını çıkaralım. 💐 hayat böyle şeyleri kafaya takıp dert etmek için çok kısa inan ki