CananAtilla kız sen niye bu kadar üzülüyorsun, bebeğin sağlıklıysa sen iyiysen sorun ne, niye kötülük yapasın bebeğine? Kim ne dedi sana, kötü şeyler mi dediler hissettirdiler? Ben de sezaryen doğurdum, bebeğim doğum kanalına inmedi bile. Ben nispeten eğitimli bir çevrede olmama rağmen bana “sezaryen mi hııı neyse” demişlikleri var insanların. Ne yapayım yani normal gelmedi, bekleseydim çocuk içerde kakasını yeseydi daha mı iyiydi?
kim seni böyle düşündürdü kim ne dedi bakalım. Kim üzdü seni