CananAtilla sanırım sizin psikolojinizi bu şekilde etkileyen biri var yakınlarınızda. Doğumumla ilgili başarmışlık hissi yok çok üzücü bir cümle çünkü. Kollarınıza alınca bakın bebeğinizin heryerine tek tek inceleyin nasıl bir mucize. Siz içinizde var edip büyüttünüz beslediniz onu. Dünyaya geliş şeklinin bi önemi var mı? Normal doğup küvezde kalanlar, annelerde sağlık problemleri kalıp ememeyenlerin daha sağlıklı olacağı nerden çıktı. Her gün bi kez daha iyi ki sezeryan yaptım diyorum etrafımda ki normal doğum hasarlarını görünce. Öyle kolay öyle huzurluydu ki onu ağrısız sancısız hemen görmek. O yüzden bolca yanında olabildim, emzirebildim, yorgun argın uyumaya muhtaç değil pozitif ve enerjiktim. Anne enerjinisini öyle aldı bebeğim ve şu an öyle bir bebek. Siz de psikolojinizi ona göre ayarlayın bu hisleriniz ona geçmesin 🌼☺