CananAtilla bir de canım normal doğumun en büyük avantajı, bebeğin doğarken vajinal kanalda bulunan yararlı bakterileri alması. Bu eksikliği, çoğunlukla (%70 oran) anne sütüyle beslenen bebek iki ay içerisinde tamamlıyormuş süt ve meme ucundaki yararlı bakteriler dolayısıyla. Anne sütü yok ise ya da tamamlamazsa probiyotik takviyesi alınıyor , o da aynı şey. Normal doğum iyi bir şey kabul, yalnız o denli de önemli değil. Hayati bir fark yok aralarında. Hiiç canını sıkma. Normal doğum yapanlara karşı bir algı var. Sezaryen kötü gösterildiği için ama herkesin fizyolojisi ya da psikolojisi kaldıramıyor sezaryeni. Zorunlu sezaryen yapanlar napsın o zaman ☺️Üzme kendini , bebeğin için senin moralinin iyi olması doğum şeklinden çok daha önemli, eminim çok iyi bir annesin. Senin iyi anne olduğun gerçeğini doğum şeklin değiştiremez🌺🥰