Bjk rica ederim bu güzel geri dönüşünüze sevindim❤️🌸 öncelikle çok geçmiş olsun, inşallah yavrularımızda bian önce geçer biter gider bu rahatsızlık🙏 ben nemlendirici olarak la Roche posay lipikar baume atopicontrol kremini kullanıyorum oğluma. Öncesinde mustela ve bioderma da denedim, mustela da güzeldi ama bioderma bize hiç yaramamıştı. En iyi gelen la Roche posay oldugu için onunla devam ediyoruz. Bu aralar yine atopinin atak yaptığı bir dönemdeyiz ve doktorumuz ek olarak alerji damlası verdi. Onunda ismi fenistil tropfen, önceden de kullanmıştık bu damlayı iyi gelmişti ama şimdi kullandığımızda daha bi etkisini göremedim. Birde 2gün önce beyaz dut kurusu kürünü duydum ve hemen onuda uyguladım, onunda uygulama şekli; bir avuç dut kurusunu yarım litre sıcak suda 8-9dk kaynatıp, suyu ılıdıktan sonra vucuda pamukla sürüp 20-30dk bekletip duşa sokmak ve çıktıktan sonra yine vücudu nemlendirmek. Yaptım uyguladım hemen ama biz ağır bir atak geçiriyoruz sanırım o yüzden uyguladığım hiç bişey fayda etmedi malesef. Ama siz deneyebilirsiniz belki size fayda eder. Onun dışında postta anlattıgım harici ekstra bişey uygulanıyorum. Hepsi yazdıklarımdan ibaret, tekrar çok geçmiş olsun sizde, uygularsanız faydasını görürsünüz inşallah🙏🌸