Nazhanebos_333 maşallah ya ne güzel çok sevindim yavrunuz adına🙏🌸 bende bitkisel bir tedavi denedim ama bizde ters tepti daha da kötüleştirdi o yüzden bir hafta olmadan bırakmak zorunda kaldım uygulamayı. Bizede çok kötü kokulu sıvı bir karışım vermişti zift gibi simsiyah, onu gece sürüp streçle çocuğu dedi, sabah çöz banyo yaptır dedi bi krem vermişti onu sür tüm vücuduna duştan çıkınca dedi birde banyosu için sabun vermişti. O sıvıyı sürdüm yatrdım Allah’ım yarım saate bir ağlayarak uyanıyor, 2saat zor durdurdum ki koku bütün yatağa odaya sinmişti büyük ihtimalle kokudan da rahata oldu. Yıkadım hemen kremledim sonra sıvıyı bidaha kullanmadım kremle sabuna devam ettim bi kaç gün ama baktım daha da azdı kızarıklıklar🤦♀️ eşim devam edelim vücuttan atıyor sanırım dedi ama çocuk perişan oldu çok ağladı devam etmedim o yüzden, bir ayda zor iyleştirdim yavrumu. Çok zor ya valla Allah’ım yardım etsin yavrularımıza🤲 bizde bi Ramazan’da çok kötü olduk ama şimdi iyiyiz şükür. İnşallah tekrarlamaz biter. Sizin adınıza çok sevindim ama🥰 bize malesef bitkisel yöntemler yaramadı, klinik yöntemlere devam bizde.