canparelerim çok faydalı olmuş, teşekkür ederim. Oğlum 34 aylık iki kez yaşadık bu durumu. Ikisinde de ciddi stres unsurlarının olduğu durumların hemen bitiminde oldu. Biri depremdi, depremzedeyiz, evimiz perişan halde eşimi de koyup geldik ailemin yanına. Fakat depremin akabinde 3 gün camidir, eş dost evidir kaldık bir yerlerde ve oglum çok yıprandı stres oldu, ailemin yanına geldikten 2 gün sonra özel bölgesinde cıktı ve hızla ilerledi. Bu anlamda stresten her şekilde uzak olmalılar diye düşünüyorum, yanlarında ses bile yükseltilmemeli bence, bu tabii her cocuk için gecerli ama bu bebekler daha da hassas sonuçta bu da göz önüne alınmalı. Bende size şunu sorayım 2 atağında da doktorlar bize 5 gün sadece gece yatmadan kullanılacak kortizonlu krem verdiler. Cok ağır bir krem uyararak verdiler zaten kullanımı konusunda. Istemesem de kullandım, fayda da etti. sizce bu kremi kullanmadan da atlatabilirler mi, hala hatırladıkca üzülüyorum.