Bepanthol kullanıyorum ama çok pişik olduğunda zeytinyağı kesinlikle çok iyi geliyor, ıslak mendil olarakta Molfix in yenidoğan ıslak mendili var izotonik sulu kesinlikle tavsiye ediyorum, izotonik sulu olup mavi rengini de aldım çok güzel, yeşil renklisinde parfüm var onu pek sevemedim ama sarı ve mavi renk harika alkol yok kolu yok ve pamuklu yumuşacık, civilin sitesinden aldım