Esrans Ese5555 Ben de sünnet olduğu zaman yara oluştu yanık kremi kullanmıştım terramycin yarayı bile yakmadan hemen iyileştiriyor tavsiye ederim geçmiş olsun 💐
Nur159 HtckSym canım kaka da pişik yapar eğer çok kaka yapıyorsa yakar pişik yapar.Bize doktorumuz hametan ve medicasol yazdı.Karıştırıp sürdüm iki günde geçti.Ben çok dikkat etmeme rağmen yapıyor arada pişik.Kuru da tutuyorum.Doktorum bezini hemen kapatma bol bol havalandır poposunı dedi.
Ceylancinar HtckSym kesinlikle hiç şüphesiz hamazinc bütün yaraları bereleri de çok iyi sadece pişik olarak değil gerçekten pişman olmayacaksınız her bebek farklı ama bu krem 6 ayda bir alıyorum çok gerektiği zaman da tabii ki de nohut yuvarlak kadar kullanıyorum iki günde hiçbir şey kalmıyor denilmezsin isterim fiyatı da gayet makul 🌸😊
Dfncgdm2022 HtckSym sudocremden memnun kalanlar var canım ben bepantol kullanıyorum oyle pişiktr olmadık ama her kremde her bebege yaramadıgı ıcın sudocremı kullanabılırsın yanj etrafımdakı cogı kısı ondan memnun
Ece3516 Kızım pişik olmuştu Mustela 1 2 3 creme change kullandım her alt açtığımda ise zeytin yağ sürdüm 2 günde geçmişti pişiği
esrathegulcesmom Heaven on Earth kullanıyorum hafif kızarıklık olduğunda sürüyorum diğer açmamda geçirmiş oluyor. Temiz içerikli ayrıca. Şuan için memnunum. Tavsiye ederim
Bir-prens-annesiii HtckSym biz sdocrem almıştık aşka işe yaramadı hatta işe yarar diye sürmeye devam ettim aksine iyice çoğaldı sonra bepanthol kullandım ve geçirdi🌸
kubraanne HtckSym sudocrem iyi bizimkini anca o gecirdi bide arkonun kücük tüp olanı iyo geliyor onu bulamadim sudocrem kullaniyorum suan
gzmdmrts HtckSym Sudocremin içeriği temiz değil bübchen marka aldım kızarıklık olduğu zamanlarda kullandım hemen etkisini gösterdi ben çok memnun kaldım
Lalekalbur20 HtckSym belki şuan nasıl ya diyeceksin ama bugüne kadar çok kremler kullandım en etkili olan krem ise, Arko’nun küçük tüp kremleri. Hem çok uygun hem de ilk kullanımda etkisini gösteriyor. Marketlerde eczanelerde bulabilirsin. Mutlaka dene
Hasibecosgun HtckSym zdrave diye bir krem var göçmenim gittiğimde alıyorum bende onu kullanıyorum ve pişim olmuyor tavsiye ederim trendyolda falan satışı var