Her alt değiştirmede lavaboda yıkayın kurulayın iyice ben bazen üflüyorum hatta sonrası zeytinyağ bol bol. Benim kuzum ilk ayda pişik olmuştu yara olmuştu hatta geçmek bilmedi doktor sudokrem verdi temiz içerik değil ama mecbur aldım sonra sürekli yıkama ve kurulama yaptım krem ve yağ dönüşümlü kullandım günde bir kere krem sürdüm. Geçtikten sonra krem sürmüyorum ama zeytinyağ sürekli kullanıyorum pişik olmuyor. Bence en etkili şey tıkama ve kurulamak