Yamur9 HtckSym HtckSym bebeğim alerjikti ve sürekli pişikti o kadar şey denedim hatta sivilce gibi yaraydı en son misafirlikte aynısefa kremi varmış farmasinin onu kullandım bir gece de geçirdi artık stoklu evde aylardır da hiç olmadı çok şükür her gün uyguladım
Babeimintrouble Benim kızım 2 aylık, mustela kullanıyorum doğduğundan beri. Çok şükür şimdiye kadar bir problemimiz olmadı. Kuzenim bebeğine kullanıyordu onun tavsiyesiyle almıştım ben de.
Zeynp-1 Bepanthol kullanıyorum hem yüzüne hem popusuna bebek gibi yapıyor bide her sultan sonra sarı kantaron yapı kullanıyorum pişire çok iyi geliyor aklında bulunsun
kkbrylmazz HtckSym alman markalı penaten krem öneririm.4 5 krem kulandım yetmedi onları karıştırdım kulandım,yıkadım sürekli geçmiyordu.Penaten 2 3 günde iyileştirdi böyle yapışkan yağlı bir özelliği var .
Mantarsoteee17 Sivilceli pişik varsa trosyd, normal pişikse arko krem yeşil tüp olanlardan tek geçerim.
Emos2223 HtckSym benim kızımın acayip bi kızarıklığı vardı kantaron yağı o kadar iyi geldiki şimdi ufak bi kızarsa hemen sürüyorum
BabyArel HtckSym merhaba Sudocrem içeriği temiz değil önerebileceğim markalar ebebek baby me organik pişik kremi, incia pişik kremi, babydream kullanıyorum ben.. minoris var bu markalar temiz içerikli ve fiyat olarak uygun
asena0609 Ncl12345 makaleyi size atmak için baktım tekrar bulamadım bende direkt bıraktım kullanmayı yumurtalıklarına sürmüyordum zaten ama yinede bez içinde bulaşıyo
Esrans Ese5555 Ben de sünnet olduğu zaman yara oluştu yanık kremi kullanmıştım terramycin yarayı bile yakmadan hemen iyileştiriyor tavsiye ederim geçmiş olsun 💐