Baklavanida şimdi sağlıkçı olmadığım için kesin şeyler söyleyemem önceliğiniz durum devam ederse başka doktorlara da götürmek olsun. Benim bebeğim 6 aylık deneyimlerimden bahsedeyim. Bebeğim hem anne sütü hem mama alıyor. İlk olarak ama optipro kullandım. Çok gaz sancısı yapti ve kakasını 4 5 günde bir koyu kıvamlı lapa gibi yapıyordu. Hipp organic denedim gaz bitti ama koyu kivam devam ediyordu. Kaka rengi de hardal sariydi. Yine 4 5 günde bir devam etti kaka yapmaya. Aptamil aldık dehşet gaz yaptı anında bıraktım. En son similac denedim ve tamam dedim bu. Palm yağı vs olmadığı için kaka kıvamı daha sulu oldu. Sadece rengi yeşile döndü. Bazen her gün kaka yapıyor bazen 3 gün sonra. Doğumdan beri kaka rengi zaman zaman sarı olsa da çoğunlukla yeşil renkti. Bazen sümüksü yapı gördüğüm oldu. Belki yediklerimden kaynaklıdır. Şimdi ek gıdaya gectik bı haftadır. Bir kere muz yedirdim püre emzigine koyup. Ondan sonra kazasında dediginiz siyah iplikler gördüm. Bu da muz yüksek lif içerdiği için bağırsaklar henüz onu sindiremiyormus. O siyah iplikler muzun lifleriymis. O yüzden baska bisey yedi mi diye somustum. Bebeğiniz daha küçük. Bir kaç doktora götürüp iyi olduğundan emin olun. Şimdiki doktorlara güven olmuyor cidden.