Günaydın kızlar bebeğim 3aylık normalde 4 5 günde kaka yapan bebek doktora götürdüm problem yok demişti. Neyse 3 gün önce 5. Günde kakasını yaptı sonraki gün 2 defa sulu attı ben endişelendim ama arkası gelicek mi diye bekledim gelmedi. Dünde aynı şekilde sulu attı bezini açtım siyah siyah kıl gibi ip gibi şeyler vardı acile götürdüm hemen temiz çıtkı tahlilleri. Şimdi tekrar yine yaptı kakası çok kötü kokuyor kaka gibi değil yani leş sanki. Bağırsakları mı düzene giriyor anlamadm ama neden böyle olsun sorun varmış gibi yarın polikliniğe götürsem mi