evininannesi benim kızımda da doğduğundan beri aynı şekilde var, şu an 2 yaşında . Doktorum zararlı bişey olmadığını söylemişti ama özellikler yaz aylarında çok terlediği zaman kaşınıyordu bi krem önermişti kaşıntı olduğu zaman onu kullandık , onun dışında hala duruyor yani geçmedi 😊