melekinci evininannesi benim oglumda da var 2 kas arasinda , goz kapaginda ve ensede . Su an 2 aylik dogdugunda cok daha kirmiziydi simdi solmus, doktor 1 yasa kadar gecer demis
endoplazmikretikulumiste evininannesi doğduğunda vardı sonradan geçti ama babasında da var aynı yerde oğlumun
AselinnAnnesi evininannesi benim bebeğimde de vardı bebek egzemasi krem kullandık geçmedi sonra pul pul olmaya başladı sonra başka doktora götürdüm onun verdiği iyi geldi
deli_bir_hatun evininannesi hayır doğum lekesi bu bütün çocuklarımda var kaşıntısı ondan değildir hatta yeğenlerim gorumcenin çocuklarında bile var hatta gördüğüm bütün bebeklerde
mucizemleben evininannesi yazının devamını okuyamadım bile fotoğrafı gördüm aynısı :) dr hiç sormadım ya anormal karşılamıyordum açıksası :) siz bi sonuca vardınız mı