evininannesi tamamen gitmiyor, ama bazen çok belirgin olup bazen az kızarıyor. ense bölgesi olduğundan yazın terlersem kaşınıyor onun dışında kaşınmıyor. cildiyeye gittiğimde kaşındığı zamanlarda süreyim diye bi krem vermişti ama saçın içine de baya gidiyor benimki o yüzden kullanmamıştım hiç