Bir-prens-annesiii büyük oğlumu 3 aylıkken yaptırmıştık o zaman meshur bi sunnetci vardı o yapti 14 yıl oldu.
Küçük 15 aylıkken oldu.devlet hastanesinde lokal anestezi ile.devlette sünnet ücretsiz ama her hastane küçük bebekleri yapmiyor.arastirmak lazım.devlet ya da özel olmasından doktor tecrübesi daha önemli bizim doktor çok iyi sunnette deneyimli bir doktordu devlette çok da memnun kaldıksunnet olduğunda 15 aylik olmasına rağmen.