Bir-prens-annesiii devlette yaş sınırı vardı bizim burada. Özelde 1 yaşında yaptırdık. Doktorumuz 1 yaş altını önermiyordu. 2500 e yakındı. Şişli kolanda yaptırdık. Genel anestezi ile yapıldı bizim. 3 günde iyileşiyorlar genel olmasının iyi yanı psikolojik olarak bebek etkilenmemişti.