Bir-prens-annesiii hayalperest__ evet bende çok şaşırdım Ümraniye de bir yer bulmuş biz Avrupa yakasında oturuyoruz arkadaşımda öyle bir tanıdığı vasıtasıyla öğrenmiş 1000 tl ymiş eğer arkadaşım memnun kalırsa bende oraya yaptırırım olmadı
_The_ANA_ Bir-prens-annesiii 4 aylık yaptırdım Devlet hastanelerinin 1 yaş öncesi yapmadığına dair bir şeyler duydum ama aslı nedir bilmiyorum Özel bir hastanenin doktorunu eve getirttik evde oldu
EsraUmut Bir-prens-annesiii evet memnun kaldım doktorun numarası da vardı sünnet sonrası ara ara mesaj atıyordum sorulamı yanıtlıyordu. Ümraniye’de Ümran tıp merkezinde yaptırmıştım Doktor ismi de Mehmet Gökçe Bütün ayrıntılarıyla yazdım araştırmak isterseniz diye :)
_The_ANA_ Bir-prens-annesiii Bir sorun isterseniz. O zaman covit çok fazlaydı Bebeğim de ilk doğduğunda covit geçirdi Hastanede istemedik o sebeple
Ecrin_ Bir-prens-annesiii benim oğlum 2 buçuk aylık bende gün aldım sünnet yaptıracam daha erken ileşiyor büyüyünce daha zor oluyor
Ecrin_ Bir-prens-annesiii kalça utrasyonu devlette yaptır ben özelde yaptım çıkık var denildi devlete götürdüm normal dediler
Huysuz 4 ay önce 2000 tl ye yaptırdık özelde lokal anestezi ile hemen iyileşti şükür. Lakin büyüdükçe gömülme oldu. Erken yaptırmanın dezavantajıda bu.
_themom95 2 aylikken yaptirdim simdi 3.5 aylik ve cok rahat geçti üniversite hastanesinin başhekimi yapti bizimkini özelde 4500 lira demişlerdi
Huysuz Bir-prens-annesiii sıcak su banyosuyla oturtuyoruz ve masajla duzelıyormus bakalım yapıyoruz bır haftadır.
Anneumudu Bir-prens-annesiii iki oglumu da 40 ı cıkmadan yaptırdım çok rahattı devlette yapıyorşar sanırım ama emin değilim. Bir kaç ayı bekleme 40 ı çıkmadan yaptır derim kıpır kıpır olmadan iyice
Bir-prens-annesiii Anneumudu şuan 28 günlük tahmini 2 aylık olur yaptırabilmem ama daha da geciktirmicem
Yagmursonrasitoprakkokusu Bir-prens-annesiii 17 günlükken özel hastanede yaptırdık biz . Pandemi sebebiyle devlet hastanesinde yapmadılar o dönemde ama şu an durum nedir bilmiyorum. Erkenden olması o kadar avantajlı ki bir daha oğlum olsa gene erken sünnet ettiririm. Biraz hareketlenmeye başlayınca çok zor olurdu
Atlasmother Bir-prens-annesiii Özelde yaptırdık 3 aylıktı. 4bin tlye yaptılar lokal anestezi ile. Ama 40günden küçükse hiç anestezi yapmıyorlar sabırım ve daha çabuk iyileşiyormuş.