Balkelebegi bizim ki de sürekli masaya ulaşma derdinde, kucağıma oturtuyorum masanın üstüne ayaklarını uzatıyor sonra ayağa kalkmaya çalışıyor masanın üzerinde 🤷♀️ ya da yemek dolu tabağa ayağını sokmasina izin vermediğim için ağlıyor falan 😅 valla bi 1 2 sene daha iftara birilerini alamam sanırım 😅