bulut22_ maalesef misafir çağırmamak daha doğru bir tercih olur. Ben de hamileyim 5 aylık cok şükür orucumu tutuyorum misafir çağırdım ama çok kalabalık değil, evimin işini bir gün önceden hallettim yemekleri yapmaya erkenden başladım, dinlendim vs öyle olunca zorlanmadım, her gün ne kadar zorlaniyorsam o kadar zorlandım.