Oglumm_ Nida00 bende hem bayram hem düğün heyecanı var bayramlığımızı aldık birde bayramın 2. Günü abimin düğünü var, oğluma dayısının düğünü için kıyafet arayışındayım, hepimiz için güzel Bi bayram olsun inşallah
Canparem35 Nida00 bizimde bayramliklarimiz hazir bayrama 5 aylık olcak oğlum kot pantolon gömlek aldim cok seker olcak bitanem 🥰🥰
Lavina Eminos bayramda inanın hiç akraba terörü çekmeye mecalim yok 5 aylık hamileyim zaten zor zamandan geçiyorum herkese açıklama yapmak gibi bir enerjim yok bayram günü kimseye çatmakta istemiyorum hava soğuk olduğu için fışarıda çıkamıyoruz evde geçirmeyi düşünüyorum
findikbrnlu0_ Nida00 ay valla bende çok heyecanlıyım çocuğum olmadan önceki bayramlarda hiç heyecanlı değildim şimdi ailecek gezicez nasipse bayramlık oğluşuma aldık eşimle bana almadık 😂😂
Lavina Eminos benimde bir sorunum yok ama sorularını cevaplamaya uğraşamam belki bri günde 100 kişiden fazla insan göreceğim hepsine tek tek aynı açıklamayı yapamam
ikizmom_ Nida00 ne güzel Bi duygu bizim ikizlerimle 2. Bayramı ama deprem bölgesindeyiz evimize bile giremiyoruz bayram bizim için anlamlı degil
Sinem57 Nida00 Bizimde ilk bayramimiz🥰oğlumla o da 5 aylik Bi an böyle siz yazınca duygulandim🥰ama daha bayramlık almadik
Pupis Benisahtesevme2 insallah canim benimkide konusmauyo bugun oyun grubuna basladim insallah etkisi olur
Meraklimama Nida00 kısa da alsan incede üstüne mevsimlik bir şey alırsanız hem herzaman giyer hem kafanız rahat olur .
Nida00 Meraklimama nasıl bişey alacağım hakkında hiç bir fikrim yok salopet arayışındayım ama bütün salopetlerin ön ceplerine oyuncak ayıcık koyuyolar sinir oluyorum 😂😂
donut Nida00 benim de ilk cocugum ve seneler sonra kavuştum ona Ama nedense sizdeki bayram heycanın h si yok Hiç bayramlık almayı bile düşünmemiştim taki siizin yazıyı görene kadar😀
Nida00 donut Kız bilemiyorum ben heycanlandım bebekle ilk bayram nasıl geçicek bi yandan güzel geliyor bi yandan bebeğim çok kusuyor stresli olacak gibi 😂
queen_mom Nida00 Bayram da benim kızım da 5 aylık olacak.uzun kollu elbise aldim 😇🌸bizde çok heyecanlıyım🙈
Nida00 queen_mom Ay çok hoş kız bebekler için çok güzel şeyler var biz oğlan anaları için çok bi seçenek yok canım 😂😂
Gamze1810 Lavina geçen sene ramazan bayramında benim de oğlumun ayağı kırıktı kurban bayramındada kayın validemi kaybettik iki bayramında kötü hatiralari var bizdede yok heves ama Rabbim bu günümüzü aratmasın inşallah sağ salim tekrarına erişmeyi nasip etsin hepimize
Lavina Gamze1810 amin inşallah ya bezen hersey üst üste geliyor ben neredeyse her bayram bir sorunla karşılaşıyorum gecen senede bayramda yine hastaydı kızım 10 gün hastanede yatmıştık bizim başımıza ne zaman bayram düğün bir davet olunca birşey geliyor artık yoruldum hep dört duvar içindeyim çıkamıyorum ne zaman birşeye heves etsem içinde kalıyor gercekten artık bunaldım sürekli birşey olmasından hep evin içine tıkılıp kalmaktan
Eness123 Nida00 maalesef 🙁 bende öyle Bir heyecan keşke elimden gelse çocuklarıma Yeni kiayfet almak ama daha ihtiyaçlarını gideremiyorum 😞