Melis1706 bende bi takım aldım böyle siyah pantolon mavi gömlek papyonu da var o kadar tatlıydı ki 6 ay aldım pantolon toz tuttu birde küçük gelecek gibi tozları bantla çektim nerde toz topluyor biraz moralim bozuldu mecbur başka bakacam bide onuda kullanılır hale getirmeye çalışıcam yine çok güzeldi ya 😂😂