Nida00
Klasik olacak sanırım ama eskidenmiş o bayramlar, bayramlıklar.. Çocukken başucuma koyar öyle uyurdum, öyle bilirdim bayramın ve bayramlıklarımın kıymetini. Şimdi malesef ki büyüdüm. Evlendim, 8 senelik mücadeleyle uzun uğraşlar sonucu kızım oldu. Kızım benim bu hayattaki tek mutluluğum oldu çok şükür. Hayat sadece 1 defa yüzüme güldü. 4 aylık ama şimdi birşeylerden kısıp ona bayramlık bile alamıyorum. Borç resmen gırtlağa kadar. Zaten neye elini atsan bayram muhabbetine her şey ateş pahası..