yagmuraltintas ben Türkiye de yaşıyorum akrabalarım sülalem Almanya da.Benim ortalama ömrüm Allah izin verirse 70 yıl peki 70 yılda neden ben sürekli ay sonunu düşünmek zorundayım neden boğazımdan kesmek zorunda canımın istediğini almamak zorunda kalacağım.Ben turizm alanında çalışıyorum benim ülkemde benim vatandaşım hayat boyu bir kez 5 yıldızlı otele gitmemiş elin almanı İngiliz’i en güzel otelde konaklama yapıyor orta yaşlı amcalar manikür pedikür yaptırıp traşlarını oluyor benim çocuklarımla yaşıt çocuklar en güzel otelde animasyonla eğleniyor benim ülkemin insanı bunu hak etmiyor mu?? Kadın 1000 lirayı düşünüyor siz tutmuşsunuz yok devlet yok bilmem ne ??? Devletin başına kim gelirse gelsin bize hizmet için geliyor önce bu kafadan çıkalım sürekli şükretmek lafı da şırada dursun.Afrika’yı örnek almak yerine neden bir İskandinav ülkesi değiliz diye düşünmek lazım ? İnsanların muhtaçlığı ya da çocuk yapmasıyla ilgili fikir beyan edip yetersiz hissettirmek birde düşüncesiz göstermek hiç hiç etik değil..