yagmuraltintas off ne çok Tatava yapmışsınız ya kendini 4. 4 lüksünüz milleti eleştirirsiniz önce başınızda eşek yüküyle para götürenlere sesiniz çıksın benim eşim gayet iyi kazanıyor Euro alıyor ona rağmen zorlanıyorum asgari ücretle çalışan insanlar nasıl zorlanıyordur.Eğer her şeyde hak hukuk arıyorsanız önce baştan başlayın.Gücü gücü yetene valla.Almanya yıllardır veriyor çocuk parası vs vs tabi verilecek vergilerden kesiliyor millet zordaysa alsın çocuklarına bayramlık alsın.Siz neden 2 çocuk yaptınız eminim sizde yetemiyorsunuzdur benim eşim 2500 Euro kazanıyor ona rağmen biz zorlanıyoruz çocuklarımı en güzel şekilde giydirip yediriyorum ama benden kötü durumda olanlara da neden çocuk yaptın deme hakkını kendimde bulmuyorum.