Elif5050 ay bacım hiç sorma gerçekten her yapılan yoruma ne alakaa diyorum yani. Pes doğrusu her konudan girilmiş ne yapayım benim durumum kötüyse çocuğuma bakamıyor mu oluyorum ben? Allahıma şükür emziriyorum mama alma derdim yok bezlerini de stokluyorum 3-4 paket her ay. Açta değiliz açıkta değiliz ama ben bu yardımı boşuna almıyorum bir elin nesi var iki elin sesi var dimi ne demişim ayın sonunda 100 tl kalınca anlarsın diye. İnsanın hiç mi borcu olmuyor belki bebeğim için borca girdim fazla fazla ve onları ödüyorum,olabilir. Bu yatan para da bana öyle güzel geliyor ki evimin ihtiyaçlarını alıyorum diğer türlü kıssam para yok diye daha mı iyi.